Speciální série videí
Pro členy ESHOP BOOSTER Mastermindu
Zákony
úspěchu e-shopu
VIDEO 1
Úvod + hlavní stránka e-shopu
0:01 – úvodní informace
10:12 – strategie e-shopu obecné info + příběh
18:35 – strategie e-shopu názorně
32:32 – definice nejslabšího článku cílové skupiny
52:07 – první dojem + okamžitá míra opuštění stránek
1:03:29 – špatné + správné ukázky v rámci prvního dojmu
1:08:27 – čistý a přehledný design hlavní stránky e-shopu
1:10:29 – jak je váš e-shop zoptimalizovaný na mobil/tablet atd?
1:11:47 – grafika na hlavní straně e-shopu
1:21:04 – barvy na hlavní straně
1:21:47 – prezentace výhod a odlišení
1:31:02 – uvědomění 1 – marketing není nic jiného než bitva vjemů a emocí, jak na ně působíte vy?
1:33:36 – uvědomění 2 – cílem reklamy není prodávat, ale kliknout, prodej je až na našem webu. Máte web natolik v pořádku, že jste připraveni prodávat opravdu dobře?
1:36:32 – uvědomění 3 – obsah je král, ale je tady ještě něco důležitějšího? Jak dokážete dostat váš obsah k vašim zákazníkům?
1:42:09 – kontakty a další statické stránky – musí být vidět na první moment hned – máte to tak?
1:48:37 – vyhledávání a orientace na hlavní stránce e-shopu
1:52:39 – další prvky na hlavní straně – live chat, texty atd
VIDEO 2
Kategorie - texty + zásady
0:01 – obecné zásady v rámci kategorií
2:43 – časté chyby v rámci kategorií (názorné ukázky)
7:22 – texty v kategoriích
12:11 – kategorie – jak využít jejich potenciál na maximum
15:44 – první místa ve fulltextu – nereálné nebo reálné a jak na to?
20:20 – v kategoriích můžete velmi efektivně prodat to, čím se odlišujete
21:20 – ukázka správných textů v kategoriích a všeho tak, abyste z nich vytěžili opravdu maximum
31:25 – zásady správného ztučnění textu
52:03 – obrázky a videa v kategoriích – kladné body navíc ne nutnost
55:18 – meta data a čím dalším se v rámci textů kategorií odlišit?
1:04:46 – shrnutí informací a zásadních věcí v rámci kategorií
VIDEO 3
Statické stránky na e-shopu
0:01 – úvodní informace a základní myšlenky ke statickým stránkám
3:05 – praktické ukázky – stránka o nás – špatné příklady
12:48 – praktické ukázky – stránka o nás – správné příklady
19:45 – statická stránka kontaktů – nejdůležitější statická stránka na e-shopu
22:28 – praktické ukázky – stránka kontakty – špatné příklady
26:40 – statická stránka cena dopravy – zásady a doporučení + špatné ukázky
34:29 – statická stránka cena dopravy – správné ukázky + tipy jak z ní vytěžit opravdu maximum
39:50 – statické stránky musíte zobrazit v menu, jinak vás to zase stojí peníze
41:24 – statická stránka kontaktů – pravidlo 2-3 vteřiny + ukázky
1:01:13 – statické stránky – jak na nich prodat vaše odlišení, vaše výhody?
1:28:55 – statické stránky a správný formát textu + prezentace
1:47:08 – bonusový tip jak pracovat se statickými stránkami a kde je využívat – remarketing
VIDEO 4
Filtry
0:01 – úvod k filtrům
2:42 – jak by filtry měly vypadat, jak je mít nastavené
11:41 – špatné ukázky v rámci filtrů a čemu se vyvarovat
VIDEO 5
Popisky produktů
0:01 – úvodní informace k popiskům
2:00 – pravidlo č. 1 u popisků – přemýšlet na vším z pozice nejslabšího článku cílové skupiny
2:50 – pravidlo č. 2 u popisků – rozdělení popisku na čísti a doplnit k němu další věci, díky kterým bude pro návštěvníky daleko lépe čitelný + ukázky
10:17 – fotky v popiskách – výhoda nebo nevýhoda?
25:12 – prezentace garancí a výhod v rámci detailu produktů
29:20 – názor odborníka
38:17 – sebekanibalizace názoru odborníka
44:04 – pravidlo 20/80, je jasné, že nestihnete vše, určitě ne najednou a hned, jaký postup tedy zvolit?
50:20 – vnitřní prolinkování v rámci popisků
59:06 – přehlednost a jasné informace v detailu produktu
1:01:48 – závěrečná doporučení v rámci popisků