ESHOP RESTART
Zaměřeno na výsledky
Reálná praxe, žádná teorie.
Varianty programu ESHOP RESTART
ESHOP RESTART
ESHOP RESTART
- 6 modulů, celkem 35 videí
- 500 Kč sleva na program eshopmind
- garance mé odpovědi do 24 hodin na váš libovolný odborný dotaz
- přístup do uzavřené facebookové skupiny
- Přístup k videím na 3 měsíce
- přístup k videím na 3 měsíce
- další bonusy a výhody od partnerů projektu
ESHOP RESTART PRO
ESHOP RESTART PRO
- 6 modulů, celkem 35 videí
- 1 000 Kč sleva na program eshopmind
- garance mé odpovědi do 24 hodin na váš libovolný odborný dotaz
- přístup do uzavřené facebookové skupiny
- všechna videa v MP3 pro přehrávání na cestách
- nadstavbový 7. modul k základní verzi – 9 bonusových videí a další obsah
- další bonusy a výhody od partnerů projektu
Aktuálně můžete na program ESHOP RESTART využít speciální slevu 35 %. Stačí uplatnit v nákupním košíku kód “ER35”. K dispozici jsou dvě varianty programu – ESHOP RESTART a ESHOP RESTART PRO. Rozdíl mezi oběma verzemi se dozvíte z popisu níže na této stránce.
Reference na ESHOP RESTART
Obsah verze programu ESHOP RESTART
Video 1 – správný směr e-shopu. Je důležité si hned na začátku zvolit směr, kterým chcete jít.
Video 2 – strategie na jednu stranu A4 – ukážu vám, jak si udělat jednoduchou strategii na jednu stranu A4, která váš e-shop odliší od konkurence. Přesně tuhle strategii jsme použili pro náš e-shop v roce 2009, když jsme začínali. A právě ona měla lví podíl na našem úspěchu. Úplně stejně jsme postupovali v roce 2020 před založením x-trenink.cz.
Video 3 – konkurence – tohle je věčné téma. Nejen většina e-shopů, ale i firem konkurenci řeší pořád dokola, ale řeší ji špatně. Vůbec s ní neumí pracovat. Přitom konkurence je nejlepší zdroj informací pro váš vlastní byznys.
Video 4 – cena – elasticita poptávky říká, že čím nižší cenu dáte, tím více prodáte, ale to je nesmysl. Zvedněte ceny a prodáte úplně stejně. Předvedu vám to na našem příkladu.
Video 5 – cílové skupiny – definovali jste si je? Ukážu vám, jak jsme si je jednoduše definovali my. Pokud to uděláte, uvidíte, jak vám stoupne obrat. Jednoduchá věc, výborné výsledky.
Video 1 – SEO – nejlepší je návštěva z fulltextu, přesto se většina e-shopů soustředí na úplně jiné zdroje návštěvnosti. Přitom, abyste byli na prvních stránkách na Googlu nebo Seznamu, není zas až tak těžké. V tomhle videu vám vysvětlím, proč jsou dobré pozice ve vyhledávačích tak důležité a jak jich dosáhnout.
Video 2 – placená vs. neplacená forma reklamy. Všichni se přebíjejí a předhánějí cenou za proklik, aby vyjížděli na Heuréce nebo na Zboží.cz na prvních místech. My jsme to na našem e-shopu nikdy neřešili. Přemýšleli jste ale někdy nad tím, jaká reklama má největší výsledky? Je to přirozená forma reklamy. Tzn., když vás zákazníci sami doporučují svým známým a kamarádům. Na tuhle reklamu jsme se soustředili a stále soustředíme a funguje nám výborně. Ukážu vám, jak to udělat.
Video 3 – e-mailing neboli newslettery. Zase velice důležitý prostředek, s nimž bohužel většina e-shopů pracuje špatně. Zkusili jste zákazníkům třeba poslat newsletter s videem, kde jim ukážete, jak si udělat před jarem „garančku“ kolečkových bruslí, které si u vás koupili? Jak mají vyčistit a promazat kolečka, aby jim to dobře jezdilo? Tohle má výsledky! Ukážu vám, co nám fungovalo, jakým způsobem jsme vyvíjeli nové e-mailingové strategie a jak si i vy sami vybudujete vztah se zákazníky právě prostřednictvím e-mailu. Kvalitní e-maily často rozhodují o tom, jestli u vás zákazníci nakoupí znovu, nebo ne.
Video 4 – konkrétní nástroje pro správu newsletterů – už jsme jich pár vyzkoušeli. Řeknu vám jejich výhody a nevýhody a ukážu, kterým nástrojem jsme posílali newslettery my.
Video 5 – sociální sítě – v dnešní době hrozně důležitá věc. Většina e-shopů je ale bohužel neumí využívat a pracovat s nimi. A není to jenom Facebook. Přitom nemusíte být vůbec odborníkem na social media marketing, abyste z komunikace na sociálních platformách dostali maximum.
Video 1 – první dojem a analýza současného stavu – je to jako v životě. Tam také platí pravidlo, že na první dojem máte jen jeden pokus. Stejné je to u e-shopů. Víte o tom, že zákazník se rozhoduje během 2-3 sekund, jestli na vašich stránkách zůstane a nebo půjde pryč? Proto je hrozně důležité vědět, jak to udělat, abyste návštěvníky zaujali a oni na vašem e-shopu zůstali.
Video 2 – popisky produktů – často říkám, že pokud nemáte zmáknutou na 1000% (ne na 100%, ale na 1000%!) komunikaci a popisky na webu, nemá cenu řešit nic dalšího. Bez toho se nemůžete posunout dál. Popisky jsou jednou z věcí, která vás naprosto jednoduše odliší. Chcete příklad? Když jsme udělali nové popisky u hokejek, tak jsme jich prodali 17x víc než v sezóně předešlé. Ukážu vám, jak udělat takové popisky, se kterými výrazně znásobíte své prodeje a navíc budete vyjíždět ve fulltextu na předních pozicích. Přesně tímhle způsobem jsme je tvoříme také na našem novém e-shopu x-trenink.cz, který jsme spouštěli na jaře roku 2020.
Video 3 – obsahový marketing – to je věc, která je v Čechách zatím stále ještě „v plenkách“. Přitom vám může přinést obrovskou výhodu, ale musíte na ní začít pracovat už nyní. Začněte vytvářet obsah pro lidi, psát o tom, co hledají, a přemýšlet nad tím, co je zajímá. Pokud se zaměříte na obsahový marketing, tak budete o míli před konkurencí. Vysvětlím vám, kde a jak začít a co vše se dá v rámci obsahového marketingu řešit.
Video 4 – komunikace – společně s popisky jde o klíčovou záležitost. Navíc to je věc, kterou můžete ovlivnit sami, zůstává vždy plně pod vaši kontrolou. My jsme například ze začátku ukládali do telefonu jména zákazníků a když nám volali, tak jsme je pozdravili jejich jménem. Víte, jak na to reagovali? Byli nadšeni! Maličkost, která má obrovské výsledky. Zavedli jsme „hotline“ od 8-22 hodin. Byli jsme tedy zákazníkům k dispozici 14 hodin denně 7 dní v týdnu. Často je to třeba jen o jednom telefonu, často taky ale o 10 000Kč.. Představím vám, jak jsme to dělali, a uvidíte sami výsledky, jaké nám právě tato forma komunikace přinášela. Jednoduchá věc, zásadní význam, skvělé výsledky. Komunikace je většinou tím momentem, kdy se odděluje zrno od plev. A přesně podle tohodle klíče jedeme i dnes na x-trenink.cz
Video 5 – jak přesvědčit zákazníky, aby u vás nakoupili – jsou to například vaše reference, recenze, ale třeba i záruky, které zákazníkům poskytnete. Zkusili jste si nafotit vlastní fotky, jak třeba balíte zboží a nebo vyřizujete reklamaci? My ano a mám konkrétní zpětné reakce od zákazníků. Vím, o čem mluvím. Všechno si rozebereme v tomto díle a budete překvapeni, jak málo někdy často stačí k tomu, abyste začali prodávat výrazně více, než nyní prodáváte.
Video 1 – videa – videa na e-shopu jsou cestou budoucnosti. My jsme si to vyzkoušeli. Fungují naprosto perfektně. V tomhle díle vám řeknu, jakou základní techniku jsme používali my a jaké výsledky se s ní dají udělat. V roce 2020 jsme se k tomu vrátili na novém e-shopu x-trenink.cz úplně stejně.
Video 2 – video testování v praxi – jednoho dne nás napadlo, co kdybychom věci, které jsme prodávali (hokejovou výstroj), vzali na led, otestovali v praxi a pak zákazníkům ukázali video z testu. Víte, jaký byl výsledek? Naprosto bombastický, neskutečný! Ukážu vám, co všechno testování v praxi získáte, jak to udělat a jak z něj pak dostat maximální efekt. Je to jeden ze zaručených prostředků, který vás odliší a katapultuje do internetové stratosféry. Věřte mi. A pokud se bojíte videa (ač k tomu není důvod), řeknu vám, jak udělat testování v praxi bez kamery, jen s foťákem, a přesto mít taky výborné výsledky. Na stejné věci děláme i na x-trenink.cz!
Video 3 – jak nahrát video na Youtube kanál – pokud nemáte svůj Youtube kanál, ukážu vám v tomto díle, jak si ho založit a jak na něj nahrát videa. Pokud ho už máte, uvidíte, co vše v rámci Youtube kanálu můžete využívat a co se osvědčilo nám.
Video 4 – fotky (1) – fotky představují další nástroj, který vám pomůže se výrazně odlišit. Tady netřeba více psát. Na x-trenink.cz to byla první věc, o které jsme věděli, že ji budeme dělat jako první. Ostatní se dozvíte ve 4. díle tohoto modulu.
Video 5 – fotky (2) – tenhle díl bude trošku odlišný od těch předešlých. Vyrazíme v něm do ateliéru k profesionálnímu fotografovi Filipu Obrovi. Na Filipa jsem narazil náhodou a líbí se mi moc jeho kurz, který nabízí pro e-shopy. Proto jsem se s nim domluvil na spolupráci, dává mi to smysl. Zeptám se ho na 3 otázky, které jsme kolem fotek řešili my, určitě to budou dobré tipy i pro vás. A pak po něm budu chtít, aby nám v tomto díle ER řekl ty nejdůležitější poznatky ze svého kurzu týkající se focení produktů a obecně fotek pro e-shopy.
Video 1 – helpdesk + 4 zlatá pravidla komunikace – v tomhle videu vám ukážu, jak přesně jsme řešili komunikaci u nás a z jakých komunikačních pravidel jsem u svých lidí nikdy neslevil. Úplně stejně jedeme také na x-trenink.cz, tohle jsou věci, které jsou pro mě prostě neměnné! Naučím vás také naší kouzelnou větu, kterou jsme používali a používáme ve většině e-mailů a která přináší skvělé výsledky.
Video 2 – reklamace, výměny zboží, stížnosti. Reklamace = nejlepší forma reklamy. Připadá vám to absurdní? Bohužel stejně málo pochopení pro tohle základní pravidlo má většina našich e-shopů. Přitom je to logické. Stejně jako dobrého pojišťováka poznáte, když chcete zrušit pojistku, dobrý e-shop prokáže svou kvalitu ve chvíli, kdy je potřeba řešit problém s vadným či nevyhovujícím zbožím. Zkrátka, v nouzi poznáš přítele. A tohle je jedno z našich základních pravidel, kterým se logicky řídíme i teď na x-trenink.cz.
Video 3 – jak si z reklamace vybudovat skvělé jméno. V tomto díle vám názorně předvedu, jak lehce a jednoduše můžete reklamaci využít pro svou reklamu. A podrobně vás seznámím, jak přesně jsme s reklamací pracovali a nyní pracujeme na x-trenink.cz my.
Video 4 – rychlost odbavení objednávky a skladová dostupnost – v tomto díle si mimo jiné rozebereme výhody a nevýhody vlastního skladu či kamenné prodejny. Seznámím vás s naší zkušeností, která nás dovedla k tomu, že jsme od ledna 2015 neměli vlastní prodejnu a soustředili se už jen na internet. Řeknu vám také, jak jsme si zařídili systém na tisk štítků, abychom expedovali ještě rychleji. Byla to investice za 30 000Kč, jenže za týden jsme našli řešení, které udělá stejnou službu a je zdarma. Možná, by se vám takhle informace mohla hodit
Video 5 – Heuréka – není to jen „Ověřeno zákazníky“ a zbožový vyhledávač. Bohužel málokdo využívá všechny funkce, které Heuréka nabízí. Patříte-li mezi ně, ukážu vám, jak přesně jsme s Heurékou pracovali my a jaké to mělo výsledky.
Video 1 – Výhody affiliate marketingu
Video 2 – Kde a jak začít začít
Video 3 – Kde najít a jak pracovat s affiliate partnery
Video 4 – Jak motivovat affiliate partnery
Video 5 – Závěrečné tipy.
Obsah verze programu ESHOP RESTART PRO
Jde o nadstavbovou část základní verze ESHOP RESTART. Budeme se v něm bavit hodně o personalistice, interní komunikaci, systematizaci vnitřních procesů.
Naučím vás třeba, jak si nastavit pravidla a fungování uvnitř vašeho e-shopu, aby všechno fungovalo na 100 %. Protože není nic horšího, než když máte vše odladěné, a vaše snaha přijde na zmar kvůli lidskému faktoru. Ať už proto, že někdo něco odflákne a nebo si to sice v dobré víře, nicméně špatně „dělá po svém“. Věřte, že v dnešní rychlé době je daleko lehčí zákazníka ztratit než si ho udržet. Bezchybné fungování vašeho týmu tedy představuje další z klíčových předpokladů pro úspěch vašeho e-shopu.
Opět budu čerpat hlavně z našich zkušeností a názorně vám předvedu, jak jsme to měli nastavené uvnitř našeho e-shopu. On celý ten systém je do značné míry mým dílem, a jak vám každý potvrdí, já jsem kamarád, ale zároveň taky pes. Vždycky jsme měli v týmu pohodu, pokud všechno fungovalo tak, jak má. Pakliže tomu tak nebylo, byly chvíle, kdy se otřásaly zdi. Dost lidí se u nás také vystřídalo, fluktuační proces jsme neměli určitě pozvolný. Vytvořili jsme si vnitřní směrnice, zhruba šedesátistránkový dokument, a podle toho všichni v týmu museli fungovat. Pokud chcete uspět, pravidla musí být.
Přesně na těchto pravidlech a zásadách jsem postavil systém mého novém e-shopu x-trenink.cz, který jsme spustili na jaře roku 2020.
Dál vás naučím, jak si jednoduše uděláte návody pro jednotlivé procesy ve vašem e-shopu, aby si je nováčci rychle osvojili. Pomocí jednoduchého programu nasnímáte obrazovku svého počítače během prováděného úkonu, můžete doplnit nějaké komentáře a návod je na světě a už nemusíte stejnou věc vysvětlovat nikdy znovu. Tento postup jednak šetří nejen váš čas, ale je také lepší pro lidi ve vašem týmu, protože se k těmto instruktážním materiálům mohou kdykoliv vracet. A i vy se do nich často podíváte, když řešíte něco po roce a už si nepamatujete, jak se co dělá. Já tenhle systém používám dodnes a ne jen na e-shopu!
V rámci PRO verze vám dám také k dispozici všechny naše vzory a šablony, které jsme používali jak při komunikaci, tak v dalších oblastech našeho pracovního systému, například při tvorbě popisků či zveřejňování videí. Ukážeme si například, jak během jedné minuty přidat na fotky vodoznak, ale hlavně ikonku „vlastní foto“, která je důležitá. Odhalím vám také svůj systém, jak třídit fotky a data na externím disku, abyste je kdykoliv v budoucnu našli do několika sekund. Ono totiž není nic horšího než vědět, že konkrétní fotku, kterou potřebujete třeba pro newsletter nebo nějaký banner, máte a nemůžete ji najít…
Opět mohu demonstrovat na našem případě. Do určité chvíle nám dělal „systém“ na disku grafik. Konkrétně do té chvíle, kdy jsem nutně potřeboval jednu fotku, ale ať jsem hledal sebedéle, nemohl jsem ji najít. Disk jsem tedy vzal, vše na něm překopal a poté už u nás všichni dodržovali tento jednotný systém, díky kterému najdete vždycky to, co hledáte, do pár sekund. A hlavně to najdou všichni, ne jen vy. Jednoduché, funkční a praktické.
To je jen několik tematických okruhů z programu ESHOP RESTART PRO, abyste si udělali představu, co vás unitř čeká. Tuto nadstavbu si můžete kdykoliv v budoucnu dokoupit, doplatíte jen rozdíl ceny. Pokud si ale pro svůj e-shop kladete vysoké cíle, není důvod čekat.